MARNAR-MINNER 2007

• Stedjanfunnet. Av Frans-Arne Stylegard
  • Idrettslaget "Laudølen" 1933-1965. Av John Lauvdal
  • Aasne Abelseth. Av Elisabeth Haaland
  • Skiltet på Skjæveslandsbrua. Av Ragnar Fidjestøl (Se også oppfølger i Marnar-minne 2012).
  • Brunvatnebygda. Av Svein Brunvatne

Hvordan du får tak i Marnar-minner:

Marnar-minner utdeles gratis til medlemmene av Marnardal Historielag på Haustmøtet i novermber hvert år. Medlemmene kan kjøpe flere for medlemspris kr 150,- stk + porto NB! Må da bestilles hos kasserer Siss Ågedal: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.  eller telefon 915 52 970 og du vil få boka tilsendt direkte til deg i posten. Er du ikke medlem er prisen kr 200,- stk + porto. Ved kjøp av flere eksemplarer kan det lønne seg å melde seg inn som medlem og få Marnar-minner til medlemspris.

Ring i dag og få komplettert samlingen over Marnardals lokalhistorie, ikke bare for din egen del, men også for dine etterkommere!

Utenom historelagets inne arrangementer selges Marnar-minner lokalt i Marnardal

Joker Bjelland

Joker Bua Landhandel

A.G. Vigemyr